Παρ΄ ότι οι εργασίες οπτικών ινών έχουν ολοκληρωθεί σε ορισμένους δρόμους της πόλης μας, με την ταλαιπωρία, τις σκόνες και τους θορύβους από τα σκαψίματα, δεν λένε να μας αφήσουν να ξεχάσουμε τι περάσαμε όλους τους προηγούμενες μήνες, ή τι περνούν άλλες γειτονιές.

Υπάρχουν μάλιστα περιπτώσεις που και άλλα υλικά των συνεργείων είτε είναι πεταμένα σε παρτέρια, είτε στο οδόστρωμα, είτε σε οικόπεδα.

Φεύγοντας κάποια συνεργεία από τους δρόμους που ολοκλήρωσαν τις εργασίες αφήνουν πίσω τους καρούλια με υπολείμματα οπτικών ινών, σε πεζοδρόμια, οδοστρώματα και ακάλυπτους χώρους.

Χαρακτηριστικές είναι οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε, από την οδό Βύρωνος, την οδό Θεμιστοκλέους και την οδό Λυκούργου…

.

