Οι κορδελίτσες θα αποτρέψουν την “επίσκεψη” διαρρηκτών στον χώρο του Σχολείου;

Είναι γνωστές οι επιθέσεις που έχουν γίνει στα σχολεία της πόλης μας στο παρελθόν και οι κλοπές που έχουν συμβεί σε αυτά.

Αντικείμενα αξίας, όπως ηλεκτρονικοί υπολογιστές, πίνακες ζωγραφικής, αρχεία και άλλα αντικείμενα έχουν κλαπεί και ποτέ δεν έχουν βρεθεί οι δράστες.

Είναι προκλητικό λοιπόν η είσοδος σε χώρο του Α Δημοτικού Σχολείου να παραμένει ανοικτή, σε μία εποχή που μεγάλη μερίδα κατοίκων βρίσκονται εκτός Αττικής για διακοπές και το σχολείο όχι σε κεντρικό σημείο.

Δεν είναι μάλιστα η πρώτη φορά το τελευταίο διάστημα που συμβαίνει κάτι ανάλογο…

Μήπως πιστεύει κανένας πως οι κορδελίτσες θα αποτρέψουν την επίσκεψη διαρρηκτών στον χώρο;