
Την 24ωρη λειτουργία του Μετρό και του Τραμ κάθε Σάββατο, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου πακέτου μέτρων που αποσκοπούν στη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, προτείνει ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Μιλώντας στο Open, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι έχει ήδη ζητήσει προ τεσσάρων εβδομάδων από τη ΣΤΑΣΥ να εκπονήσει σχετική μελέτη βιωσιμότητας «για να έχουμε 24ωρο Μετρό το Σάββατο», προκειμένου να διευκολύνεται η ασφαλής μετακίνηση τις νυχτερινές ώρες.
Όπως είπε, έχει διατυπωθεί αντίστοιχο αίτημα και για το τραμ κατά τους καλοκαιρινούς μήνες στην παραλιακή, όπου καταγράφεται υψηλή κίνηση και αυξημένα τροχαία.
Μάλιστα, ο κ. Κυρανάκης πρότεινε τη δημιουργία ειδικού ταμείου, το οποίο θα χρηματοδοτεί τις επιδοτήσεις των ταξί μέσω των προστίμων από τροχαίες παραβάσεις που καταγράφονται από κάμερες. Επίσης, πρότεινε αν κάποιοι οδηγοί εντοπίζονται να οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ, αντί να τους αφαιρείται το δίπλωμα, να τοποθετείται στο όχημά τους συσκευή αλκοτέστ συνδεδεμένη με τη μηχανή, που θα τους υποχρεώνει να κάνουν αλκοτέστ προκειμένου να πάρει μπρος το αυτοκίνητό τους.
“Έχουμε συρμούς παλιούς και με πολλά χιλιόμετρα”
Το πρωί της Κυριακής στην εκπομπή “Weekenders” του ΑΝΤ1 μίλησε ο Σπύρος Ρεβύθης Πρ. Εργαζομενων Μετρο καθώς αναφέρθηκε για το πώς αντιδρούν οι εργαζόμενοι με την πρόταση για την λειτουργια του μετρό τα Σάββατα.
Συγκεκριμένα ανέφερε: “Αυτό που πρέπει να τονίσω για αρχή είναι ότι για εμάς τους εργαζόμενους δεν θα αλλάξει κάτι, εμείς είμαστε 24ωροι έτσι κι αλλιώς απλά θα είναι μια πραγματική εικόνα που υπάρχει. Όντως η πολιτεία θα πρέπει να πάρει κάποια μέτρα αλλά να δούμε πώς θα γίνει γιατί δεν είναι ένα απλό εγχείρημα. Εμείς ήδη έχουμε προβλήματα με έλλειψη συρμών, εχουν βεβαρημένο ιστορικό εδώ και 20 χρόνια και πρεπει να συμπεριλάβουν ότι είναι πολύ παλιοί με πολλά χιλιόμετρα.
Εμείς τα βράδια συντηρούμε τα δίκτυα του μετρό μόνο τα βράδια, οπότε θα μειωθούν οι ώρες της συντήρησης. Επίσης η παραβατικότητα σε στάσεις μετρών, τρενου και τραμ τα βράδυ είναι παραπάνω. Άρα θέλουμε επιπλέον κόσμο, συρμούς που έχουμε να αγοράσουμε πάνω από 20 χρόνια και θέλουμε και ασφάλεια. Επαναλαμβάνω για εμάς δεν έχει πρόβλημα, έτσι κι αλλιώς η δική μας σύμβαση είναι 24ωρη. Αν το δίκτυο αντέχει εμείς δεν έχουμε κάποια αντίρρηση”. Κατέληξε ο Σπύρος Ρεβύθης Πρ. Εργαζομενων Μετρο.
Πηγή: Aftodioikisi.gr