Καταγγελία κατά Επαγγελματία Εμπόρου Υποδημάτων στην Αγία Βαρβάρα
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να καταγγείλω επαγγελματία έμπορο υποδημάτων (Μη Ρομά) στην Αγία Βαρβάρα, ο οποίος με παραπλάνησε και επέδειξε απαράδεκτη επαγγελματική συμπεριφορά.
Συγκεκριμένα, πρόσφατα αγόρασα από το κατάστημά του ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια, τα οποία, όπως αποδείχθηκε, είχαν σοβαρό κατασκευαστικό ελάττωμα. Η αεροσόλα των παπουτσιών δεν είχε εφαρμοστεί σωστά, με αποτέλεσμα να είναι μη λειτουργικά στο περπάτημα και να προκαλούν δυσφορία και πιθανό τραυματισμό στον χρήστη.
Αρχικά τα παρέλαβε μετα την επίσκεψη μου και την αναφορά μου ότι παρουσιάζουν πρόβλημα και αφού του τα παρέδωσα για μερικές ημέρες θα διόρθωνε μόνος του το πρόβλημα με επιβεβαίωσε το οποίο κατά ομολογία του το είχε συναντήσει ξανά. Μετά από μερικές ημέρες τα παρέλαβα και υποτίθεται ότι τα είχε επισκευάσει αλλά φυσικά δεν είχε διορθωθεί καθόλου το πρόβλημα.
Όταν επέστρεψα στο κατάστημα για να ζητήσω την αντικατάστασή τους, ο έμπορος αρνήθηκε κατηγορηματικά να ανταποκριθεί στο αίτημά μου, επικαλούμενος ότι πρέπει πρώτα να ρωτήσει τον εισαγωγέα. Αυτή η δικαιολογία είναι ανεπαρκής και καταδεικνύει την έλλειψη επαγγελματισμού και υπευθυνότητας εκ μέρους του. Επίσης, η στάση του παραβιάζει βασικούς κανόνες εμπορικής πρακτικής και δικαιωμάτων του καταναλωτή.
Ως καταναλωτής, έχω το δικαίωμα να ζητώ αντικατάσταση ενός προϊόντος που παρουσιάζει εργοστασιακό ελάττωμα, και ο έμπορος είναι υποχρεωμένος να ανταποκριθεί άμεσα και υπεύθυνα. Η άρνησή του να αντικαταστήσει τα ελαττωματικά παπούτσια και η επίκληση δικαιολογιών είναι απαράδεκτη και καταχρηστική.
Λόγω της ανάρμοστης αυτής συμπεριφοράς, θα προχωρήσω σε καταγγελία σε κάθε αρμόδια αρχή, προκειμένου να προστατευθούν οι καταναλωτές από τέτοιες πρακτικές και να διασφαλιστεί η τήρηση των νόμων και των κανονισμών που διέπουν την εμπορική δραστηριότητα.
Ευελπιστώ ότι η παρέμβαση των αρμοδίων αρχών θα επιφέρει τη δίκαιη και νόμιμη λύση στο πρόβλημά μου και θα προλάβει την επανάληψη παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον. Καλώ όλους τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί και να διεκδικούν τα δικαιώματά τους όταν αντιμετωπίζουν ανάλογες καταστάσεις.
Με εκτίμηση,
Φίσκιλης Άγγελος