Όσοι συμπολίτες μας στο παρελθόν προσπάθησαν να εξυπηρετηθούν από την Πολεοδομία Αιγάλεω, συνάντησαν πολλές καθυστερήσεις και αργοπορίες στην έκδοση διαφόρων αδειών για κατεδαφίσεις, επισκευές ή ακόμα για κατασκευές ή άλλες εργασίες για τις οποίες απαιτείται άδεια από την αρμόδια Πολεοδομική υπηρεσία.
Η εφημερίδα μας τα τελευταία χρόνια έχει ασχοληθεί επανειλημμένα με το θέμα αυτό και την ταλαιπωρία των συμπολιτών μας.
Το Γραφείο της Πολεοδομίας στο δήμο Αιγάλεω εξυπηρετεί ΟΚΤΩ δήμους, μεταξύ αυτών και τον δικό μας και δικαιολογημένα υπήρχε αυτή η καθυστέρηση θα μπορούσαμε να υποθέσουμε, παρ΄ ότι υπήρχε απόσπαση ενός υπαλλήλου του δήμου μας μία φορά την εβδομάδα σε αυτό, για θέματα συμπολιτών μας.
Για την επίλυση του ακανθώδους αυτού θέματος, το αρμόδιο υπουργείο τα τελευταία χρόνια ζητούσε από τους δήμους που εξυπηρετούνται από την Πολεοδομία Αιγάλεω, να ιδρύσουν δικές τους Πολεοδομίας.
Απόσπασμα από άρθρο μας (18 Ιουλίου 2022):
Σύμφωνα με πληροφορίες μας λοιπόν, πρόκειται σύντομα να λειτουργήσει Πολεοδομικό Γραφείο στο δήμο μας, απαλλάσσοντας τους συμπολίτες μας από καθυστερήσεις.
Δεν έχει τυπωθεί ακόμα σε ΦΕΚ η θετική απόφαση – απάντηση της Αποκεντρωμένης Αυτοδιοίκησης, σε αίτημα του δήμου, αλλά είναι θέμα ημερών.
Μας ενημέρωσαν πάντως πως προχθές Τετάρτη ο δήμαρχος ανακοίνωσε σε στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας, σχετικά με το θέμα και την εξέλιξη που υπάρχει.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας στο ΦΕΚ θα δημοσιευτούν και τα ονόματα των τριών υπαλλήλων που θα συγκροτούν τη νέα υπηρεσία.
Πάντως από την ίδρυση της Πολεοδομίας έως τη λειτουργία της, εάν δεν υπάρξει κάποιο απρόοπτο, θα υπάρξει ένα χρονικό διάστημα για την τακτοποίηση θεμάτων, παρακολούθησης σεμιναρίων από το προσωπικό κ.ά.
Θεωρούμε σημαντική την ίδρυση Πολεοδομίας στην πόλη μας, η οποία όταν βρει τους ρυθμούς της, θα εξυπηρετεί τους συνδημότες μας σε θέματα πολεοδομικά, ελπίζουμε ταχύτερα απ΄ ότι έως σήμερα.
Σημειώνουμε επίσης πως τα άτομα που θα στελεχώσουν την Πολεοδομία, προέρχονται από την Τεχνική Υπηρεσία του δήμου, η οποία αποτελείται από επτά άτομα συν μία Γραμματέα και όταν βρεθούν στη νέα υπηρεσία, η Τεχνική Υπηρεσία θα στελεχώνεται από μόλις τέσσερα άτομα.
Υποθέτουμε πως ο δήμος θα προβεί σε προσλήψεις ανάλογου προσωπικού για την απρόσκοπτη λειτουργία της Τ.Υ.