“Εάν δεν υπήρχε επικοινωνία με το “Συνήγορο του Πολίτη” δεν θα γινότανε το ξήλωμα της παιδικής χαράς!” (Καραϊσκάκη – Παπαδιαμάντη), για την οποία γράφαμε εχθές.
Το παραπάνω υποστηρίζει συμπολίτης μας, ο οποίος σύμφωνα με ηλεκτρονική επιστολή που μας έστειλε, μετά το χθεσινό δημοσίευμά μας, αναφέρει πως ενώ είχε απευθυνθεί στο δήμο και τον είχε ενημερώσει για διάφορα άτομα τα οποία μπαινόβγαιναν χωρίς να έχουν δουλειά σε αυτήν, δεν είχε λάβει καν απάντηση και απευθύνθηκε στη συνέχεια στον Συνήγορο του Πολίτη.
Παρακάτω δημοσιεύουμε ένα απόσπασμα από την επιστολή που λάβαμε:
“Η συγκεκριμένη παιδική χαρά ήταν διαλυμένη και χώρος ο οποίος φιλοξενούσε τα βράδια αργά ανθρώπους οι οποίοι έκαναν διάφορες παράνομες δραστηριότητες.
Απευθύνθηκα στο συνήγορο του πολίτη και ύστερα από αυτή την κίνησή μου άρχισε να ξηλώνεται παιδική χαρά!
Με το συγκεκριμένο χώρο είχαμε θέμα πάντα στο σπίτι μας. Είχαν μπει τέσσερις φορές και μας είχανε κλέψει από το συγκεκριμένο χώρο!
Εάν δεν υπήρχε η επικοινωνία με το συνήγορο του πολίτη δεν θα γινότανε το ξήλωμα της παιδικής χαράς!
Να σκεφτείτε ότι την αναφορά που είχα στείλει στο δήμο για το πρόβλημα που υπάρχει, ούτε καν μου απάντησαν”.
Γεγονός πάντως είναι πως μετά την απομάκρυνση των οργάνων από την παιδική χαρά, ο δήμος έβαλε και λουκέτο.
Επίσης γεννά ερωτηματικά το γεγονός πως η συγκεκριμένη παιδική χαρά ήταν ανοικτή ενώ δεν είχε πιστοποίηση…