Εκτός από τους κατόχους υβριδικών ή ηλεκτροκίνητων ΙΧ, στο στόχαστρο, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου μπαίνουν και τα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ηλικίας μέχρι 5 ετών με κινητήρες άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών.
Στο τραπέζι έχει πέσει και πρόταση για επιβολή τελών κυκλοφορίας στο μισό των αντίστοιχων βενζινοκίνητων για τα πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. μεσαίου κυβισμού, τα οποία είχαν μηδενικά τέλη λόγω εκπομπής χαμηλών ρύπων.
Η λογική του υπουργείου Οικονομικών είναι να συνδέσει το ύψος των τελών κυκλοφορίας με την πραγματική αξία των οχημάτων προσθέτοντας στην εξίσωση τους παράγοντες κυβικά εκατοστά και παλαιότητα.
Η επιβάρυνση για εκατομμύρια οδηγούς οχημάτων, καθώς τα σχέδια του υπουργείου Οικονομικών επηρεάζουν πολλές κατηγορίες οχημάτων, θα ξεκινούν, κατά το ρεπορτάζ, από 30 και θα φτάνουν έως και 200 ευρώ για ιδιοκτήτες οχημάτων που μέχρι σήμερα πλήρωναν 0 τέλη κυκλοφορίας.
Πηγή:ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ