Κατά το τελευταίο δεκαήμερο του Μαρτίου το 2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας είχε μια σειρά σημαντικών δραστηριοτήτων εξωδιδακτικού χαρακτήρα οι οποίες ωστόσο έχουν σημαντική μορφωτική αξία για τους συμμετέχοντες :

Η όλη τους παρουσία προκάλεσε αίσθηση και απέσπασαν πολύ κολακευτικά σχόλια από το κοινό που παρακολούθησε την εκδήλωση.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρει θερμά τις μαθήτριες και τους γονείς τους.
Β. Την Τετάρτη 23/3 το σχολείο διοργάνωσε διαδικτυακή επιμορφωτική ημερίδα για τους εκπαιδευτικούς με θέμα “Όλοι οι μαθητές μπορούν να μάθουν και να αποκτήσουν δεξιότητες” που αφορούσε την πολλαπλή νοημοσύνη των μαθητών, βασισμένη στην θεωρία του Gardner.Το θέμα καλύφθηκε με 2 εισηγήσεις,η πρώτη με θέμα “Όλοι οι μαθητές μπορούν να μάθουν, να γίνουν “‘εξυπνοι” και να αναπτυχθούν πολύπλευρα” από τον ομότιμο καθηγητή του ΦΠΨ Αθήνας κο Φλουρή Γεώργιο και η δεύτερη με θέμα “Η λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου” από τον καθηγητή κο Τσιναρέλη Γεώργιο. Και οι 2 εισηγήσεις αποδείχτηκαν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες καθώς οι σύγχρονες θεωρίες και τα ερευνητικά πορίσματα παρουσιάστηκαν με τρόπο εύληπτο και κυρίως συνδεδεμένες με την όλη κατάσταση του ελληνικού σχολείου και υπέδειξαν στους εκπαιδευτικούς τρόπους βελτίωσης της διδακτικής τους προς όφελος των μαθητών. Την ημερίδα παρακολούθησαν και συνάδελφοι εκπαιδευτικοί του 1ου Λυκείου ενώ χαιρετισμό εκ μέρους του Δ/ντή Β/θμιας Εκπ/σης Γ Αθήνας απηύθυνε η Προϊσταμένη Εκπ/κών Θεμάτων κα Παπανικολάου Αναστασία. Ευχαριστούμε θερμά όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους και κυρίως τους εισηγητές της ημερίδας καθώς και την φιλόλογο του σχολείου κα Παπαδοπούλου Αναστασία που συνέδραμε σημαντικά για την διοργάνωση της ημερίδας.

Η συζήτηση κράτησε πολύ περισσότερο από το αναμενόμενο καθώς οι ερωτήσεις των μαθητών ήταν καίριες και εστιασμένες και η ανταπόκριση της συγγραφέως ήταν άμεση και πρόθυμη ανατροφοδοτώντας έναν γόνιμο και πλούσιο διάλογο και προσφέροντας τροφή για περαιτέρω προβληματισμό. Επίσης, η ίδια πρόσφερε βιβλία της και βιβλία άλλων συγγραφέων για τον εμπλουτισμό της σχολικής βιβλιοθήκης, ενέργεια για την οποία την ευχαριστούμε θερμά, όπως και κυρίως για την αποδοχή της πρόσκλησης και την συμβολή της σε μια τόσο επιτυχημένη εκδήλωση για την οποία οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους.
Δ. Σε μια κίνηση που φανερώνει μεγαλείο ψυχής και καλλιεργημένη προσωπικότητα προχώρησε η μαθήτρια της Γ τάξης και σημαιοφόρος για την τρέχουσα σχολική χρονιά, Μυκονιάτη Αγγελική, η οποία ζήτησε από τον Δ/ντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων να παρελάσει ως παραστάτρια παραχωρώντας τη σημαία στον αμέσως επόμενο στη βαθμολογία συμμαθητή της Νώκο Γεώργιο. Η ίδια έχοντας παρελάσει ως σημαιοφόρος στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου θέλησε να προσφέρει στον συμμαθητή της την τιμή και την χαρά που και η ίδια είχε απολαύσει. Το αίτημά της φυσικά έγινε δεκτό.
Θερμά συγχαρητήρια από όλους τους εκπαιδευτικούς προς την ίδια και την οικογένειά της.