Αναφορά στις συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων και κατάργηση άλλων στην περιοχή μας, έκανε ο Βουλευτής του ΜΕΡΑ 25, κ. Κρίτων Αρσένης

Αναφορά στις συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων και κατάργηση άλλων στην περιοχή μας, έκανε ο Βουλευτής του ΜΕΡΑ 25, κ. Κρίτων Αρσένης στη χθεσινή ομιλία του στη βουλή.

Παρακάτω παραθέτουμε ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα:

“Από 17 σε 20 μαθητές ανά τάξη αυξήθηκε ο μέσος όρος στα γυμνάσια και στα λύκεια, εν μέσω πανδημίας. Ενώ όλοι ζητάμε διάσπαση τμημάτων σε τμήματα 15 μαθητών, η κυβέρνηση συνένωσε 1000 τμήματα ήδη, τα 26 σε Περιστέρι, Αιγάλεω, Χαϊδάρι και Αγία Βαρβάρα. Η δικαιολογία; Ότι οι αποστάσεις των μαθητών στην τάξη δεν είναι τόσο σημαντικές, όσο η μάσκα και το self test.

Αναρωτιέμαι τα τρία μέτρα μαζί, είναι ή όχι πιο αποτελεσματικά, απ’ ότι οποιοδήποτε μεμονωμένο; Ποια η επίπτωση στην διάδοση του κορονοϊού, από την αύξηση των μαθητών ανά τάξη;”

…………………………………….

Συγχωνεύετε τμήματα αδιαφορώντας για την υγεία και παιδεία των μαθητών

Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

26 οι συνενώσεις τάξεων σε σχολικές μονάδες σε Περιστέρι, Αιγάλεω, Χαϊδάρι, Αγία Βαρβάρα

Στη συγκλονιστική δήλωση ότι η κυβέρνηση αύξησε τον μέσο όρο μαθητών από τους 17 στους 20, εν μέσω πανδημίας, με την δικαιολογία ότι η μείωση αριθμού μαθητών ανά τάξη, έχει μικρότερη επίδραση στην προστασία από τον κορονοϊό από ότι η χρήση μάσκας και το self test, προχώρησε εκ μέρους της κυβέρνησης η υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζέττα Μακρή, απαντώντας σε σχετική Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή Β2 Δυτικής Αθήνας του ΜέΡΑ25, κ. Κρίτωνα Αρσένη.

Στη Δυτική Αθήνα, οι μέχρι τώρα συγχωνεύσεις, αφορούν 26 τμήματα των παρακάτω σχολικών μονάδων: 1o, 3o και 6ο Λύκειο Αιγάλεω, 4ο & 5ο Γυμνάσιο Αιγάλεω, 1ο & 3ο Γυμνάσιο Αγίας Βαρβάρας, 1ο & 2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας, 4ο και 7ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου, 1ο Λύκειο Χαϊδαρίου, 2ο, 3ο, 14ο, 16ο Γυμνάσιο Περιστερίου αλλα και 6ο, 10ο Λύκειο Περιστερίου.

Η κ. Μακρή, υπεραμύνθηκε των συνενώσεων πλέον των 1000 τμημάτων σε όλη την Ελλάδα, ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ενώ ακόμα κλιμακώνεται το 4ο κύμα της πανδημίας. Μετά από την εκπαιδευτικά χαμένη περσινή χρονιά λόγω τηλεκπαίδευσης, αλλάζουν το σχολικό περιβάλλον (συμμαθητές, καθηγητές) για ένα τεράστιο ποσοστό μαθητών διαταράσσοντας περαιτέρω την εκπαιδευτική διαδικασία.

Η κ. Μακρή είπε επίσης, ότι η μείωση μαθητών δεν είναι αρκετά επιτυχημένο μέτρο μείωσης μετάδοσης του κορονοϊού, συγκριτικά με τη χρήση μάσκας και το self test δεν απάντησε όμως αν και τα τρία μαζί είναι πιο αποτελεσματικά, απ’ ότι οποιοδήποτε μεμονωμένα αλλά και ούτε ανέφερε ποια είναι η επίπτωση στην διάδοση του κορονοϊού, από την αύξηση των μαθητών ανα τάξη.

Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση προτεραιοποιεί την αποφυγή της ενίσχυσης της δημόσιας εκπαίδευσης με προσλήψεις εκπαιδευτικών, από την υγειονομική ασφάλεια των μαθητών και καθηγητών απέναντι στον κορονοϊό.