Πολλά παράπονα για την εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας από τη διανομή αλληλογραφίας και λογαριασμών από τα ΕΛΤΑ

Πολλά είναι τα παράπονα συμπολιτών μας σχετικά με την αλληλογραφία και τους λογαριασμούς που φτάνουν, όταν φτάνουν από τα ΕΛΤΑ, καθυστερημένα σε νοικοκυριά της πόλης μας.

Παρακάτω αναδημοσιεύουμε, με την άδειά της, ανάρτηση της κ. Ε.Μ. που αφορά το θέμα αυτό και διάφορα σχόλια που ακολούθησαν την επισήμανσή της, με την ελπίδα πως τα ΕΛΤΑ, θα αποφασίσουν να μας εξυπηρετούν  σωστά:

Το κείμενο της συμπολίτισσάς μας:

“Καλημέρα!

Ποιος είναι ο υπεύθυνος ταχυδρόμος για τους λογαριασμούς;;;;

Στο σπίτι μου βρήκα τουλάχιστον δέκα φακέλους άλλων αριθμών και οι δικοί μου πουθενά!!!

Οι λογαριασμοί έχουν ημερομηνία λήξης, δεν παίζουν με αυτά!

Και δεν έχει έρθει τίποτα”

Ακολουθούν διάφορα σχόλια συμπολιτών μας:

V. M.: Έχω να δω λογαριασμό ευδαπ περίπου 2 χρόνια!

E. A.: Αυτό πλέον έχει καταντήσει ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΟ ! Έρχονται λογαριασμοί … ΑΛΛΩΝ εντελώς ΑΣΧΕΤΟΙ με την διεύθυνση…

Επίσης ενώ υπάρχουν ΘΥΡΙΔΕΣ στην πολυκατοικία, αυτός-η που έρχεται από το ταχυδρομείο, θεωρεί σωστό (προφανώς επειδή βαριέται ή δεν ξέρω και γω τι άλλο) να τα βάζει ΟΛΑ στη θυρίδα του ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ, λες και αυτός είναι υποχρεωμένος να εκτελεί και … ΧΡΕΗ ταχυδρόμου !

Κατάντια και εκεί … Όλο ΠΡΩΤΙΕΣ είμαστε !

Μ. Ι.: Εμάς πάλι θεωρεί σωστό να τα πετάει όλα στην είσοδο…. κάποιες φορές δε και έξω από την πόρτα της πολυκατοικίας και να βρέχονται από την βροχή… έλεος.

Χ. Μ.: Εμένα μάλλον τον πέταξε σε άλλη πόρτα και όταν μου τον πέταξαν στην πόρτα ήταν ληγμένος.