Σε ιδιώτες θα παραμείνουν για ένα τουλάχιστον εξάμηνο μέσα στο 2021 τα εκδοτήρια των τριών νέων σταθμών της γραμμής 3 του Μετρό (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια).
Η διαχείριση των εκδοτηρίων είχε αρχικά ανατεθεί σε ιδιώτες για περίοδο 3 μηνών όταν οι σταθμοί παραδόθηκαν το περασμένο καλοκαίρι, ενώ στη συνέχεια η ανάθεση επεκτάθηκε για 3 ακόμα μήνες, ως τα τέλη του 2020, με νέο διαγωνισμό.
Πλέον, η ΣΤΑΣΥ προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμού για τη διαχείριση και λειτουργία των τριών εκδοτηρίων για περίοδο 6 μηνών με προϋπολογισμό 49.600 ευρώ με ΦΠΑ και προθεσμία υποβολής προσφορών στις 22 Φεβρουαρίου.
Μέχρι τότε, τα εκδοτήρια φαίνεται ότι θα λειτουργούν υπό τον προηγούμενο ανάδοχο αφού πριν από λίγες μέρες, η ΣΤΑΣΥ επέκτεινε την ανάθεση των σχετικών υπηρεσιών κατά 3 μήνες για το εκδοτήριο του σταθμού Κορυδαλλός, δηλαδή μέχρι τις 8 Απριλίου 2021 αντί ποσού 8.680 ευρώ με ΦΠΑ.
Ο ανάδοχος θα αναλάβει την πώληση τίτλων μεταφοράς επιβατών (έκδοση εισιτηρίων και επαναφόρτιση εισιτηρίων και καρτών), καθώς και την παροχή υπηρεσιών, συναφών προς την επιβατική μεταφορά, από τις θυρίδες έκδοσης των τριών νέων σταθμών. Το ωράριο λειτουργίας των εκδοτηρίων θα είναι μεταξύ 6:00 – 22:00 από Δευτέρα ως Παρασκευή και κάθε βάρδια θα αποτελείται από 1 υπάλληλο ανά εκδοτήριο.
Πέρα από την πώληση εισιτηρίων, οι ιδιώτες εκδότες θα παρέχουν πληροφορίες για δρομολόγια, δυνατότητες μετεπιβίβασης σε άλλες γραμμές και μέσα, τιμολογιακή πολιτική κλπ.
Στους όρους του διαγωνισμού αναφέρεται πως το προσωπικό του αναδόχου θα πρέπει να συμπεριφέρεται άψογα προς το επιβατικό κοινό και να συμμορφώνεται προς τους κανονισμούς της ΣΤΑΣΥ. Το προσωπικό που θα απασχολεί ο ανάδοχος θα πρέπει να έχει ευγενική συµπεριφορά προς το επιβατικό κοινό και ευπρεπή γενική εμφάνιση, κατά την εκτέλεση της εργασίας του.
Αν η συμπεριφορά ενός εργαζόμενου δεν ανταποκρίνεται στην προσδοκώμενη, η ΣΤΑΣΥ θα έχει το δικαίωμα να απαιτεί την αντικατάστασή του. Η ΣΤΑΣΥ διατηρεί το δικαίωμα να ελέγχει την ορθή και αποτελεσματική λειτουργία και διαχείριση του κάθε εκδοτηρίου με βάση συγκεκριμένα κριτήρια (εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, εμφάνιση εκδοτών και εκδοτηρίου, συμπεριφορά, παράπονα πελατών), ενώ προβλέπονται και ποινικές ρήτρες ανάλογα με τις παραβάσεις της σύμβασης.
πηγή: athenstransport