Μετ’ εμποδίων αναμένεται να γίνουν οι μετακινήσεις με τα οδικά μέσα στην Αθήνα την ερχόμενη Πέμπτη 15 Οκτωβρίου ύστερα από την κήρυξη 24ωρης απεργίας για τους εργαζομένους στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της πρωτεύουσας αλλά και τους εργαζομένους στα ΚΤΕΛ από την Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών (ΟΣΜΕ) εκφράζοντας την αντίδρασή τους στην είσοδο των ΚΤΕΛ στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τη σύμβαση του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ Αττικής θα παραχωρηθούν στα ΚΤΕΛ 60 λεωφορειακές γραμμές ή περίπου το 20% του συγκοινωνιακού έργου για τα προσεχή δύο χρόνια. Η ακριβής λίστα με τις γραμμές μάλιστα δημοσιεύτηκε ήδη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Με την εν λόγω απόφαση το υπουργείο Μεταφορών αναθέτει στον Ο.Α.Σ.Α. να υπογράψει τη σύμβαση εκτέλεσής του, καθοριζόμενου από τα δρομολόγια αυτά, συγκοινωνιακού έργου με τα ΚΤΕΛ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ, τα οποία με τη σειρά τους έχουν δικαίωμα υπεκμίσθωσης μέρους του συγκοινωνιακού έργου στα ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΤΕΛ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α.Ε., Ν. ΕΥΒΟΙΑΣ Α.Ε. και ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΘΗΒΩΝ Α.Ε.
Οπως επισημαίνεται στην απόφαση που υπογράφει ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής «στη σύμβαση θα καθορίζονται οι όροι, η εποπτεία, ο έλεγχος, το κόμιστρο και οι κυρώσεις, σχετικά με την εκτέλεση του ανωτέρω συγκοινωνιακού έργου. Η εν λόγω σύμβαση θα έχει διάρκεια δύο ετών».
Από την πλευρά της Η ΟΣΜΕ κάνει λόγο για «ιδιωτικοποίηση της δημόσιας συγκοινωνίας», σημειώνοντας σε ανακοίνωσή της ότι «ενώ τουλάχιστον 500 λεωφορεία ιδιοκτησίας της ΟΣΥ που έχουν αγοραστεί με χρήματα του ελληνικού λαού, παραμένουν παροπλισμένα στα αμαξοστάσια και μπορούν να επισκευαστούν με αμελητέο κόστος, η κυβέρνηση με τη σύμπραξη της διοίκησης της ΟΣΥ και του ΟΑΣΑ, σκέφτηκε ως <λύση> για να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια να αναθέσει χωρίς κανόνες, χωρίς διαφάνεια και χωρίς έλεγχο, το έργο της αστικής συγκοινωνίας του λεκανοπεδίου στους ιδιώτες των ΚΤΕΛ».
Πηγή: Aftodioikisi.gr