Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης και τη βαθµολόγηση των µαθηµάτων της Β’ Λυκείου για το σχολικό έτος 2014-2015 έστειλε το υπουργείο Παιδείας σε όλα τα λύκεια, µε την επισήµανση ότι κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς οι εκπαιδευτικοί µπορούν να αξιοποιούν την Τράπεζα Θεµάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Τα θέµατα των γραπτών προαγωγικών εξετάσεων λαµβάνονται από την ύλη που ορίζεται ως διδακτέα και εξεταστέα για κάθε µάθηµα κατά το έτος που γίνονται οι εξετάσεις. Οι ερωτήσεις, σύµφωνα µε το υπουργείο Παιδείας, θα πρέπει να ελέγχουν ευρύ φάσµα διδακτικών στόχων, να είναι κλιµακούµενου βαθµού δυσκολίας και να είναι στο πνεύµα των σχολικών εγχειριδίων.
Αναφορικά µε τη βαθµολόγηση επισηµαίνεται πως σε περίπτωση κατά την οποία ένα θέµα αναλύεται σε υποερωτήµατα, η βαθµολογία που προβλέπεται γι’ αυτό κατανέµεται ισότιµα στις επιµέρους ερωτήσεις, εκτός αν κατά την ανακοίνωση των θεµάτων καθορίζεται διαφορετικός βαθµός για καθεµία από αυτές.
• Λεπτομέρειες στην έντυπη έκδοση του «Εθνους» / Ενθετο: «Παιδεία»