Ο Δήμος να εξηγήσει γιατί δεν περνάει η συγκοινωνία από τη γέφυρα της Στέφανου Σαράφη

Έκλεισαν δύο εβδομάδες, από τις 13 Ιανουαρίου, ημερομηνία κατά την οποία άνοιξε η γέφυρα της Στέφανου Σαράφη και δόθηκε στην κυκλοφορία.

Όλοι περιμέναμε πως με το άνοιγμα της γέφυρας, τα δρομολόγια της συγκοινωνίας και οι λεωφορειακές γραμμές θα επανέρχονταν όπως παλιά ή τουλάχιστον θα πέρναγαν από τη γέφυρα.

Δυστυχώς ακόμα δεν έχει περάσει ρόδα λεωφορείου από τη γέφυρα και γεννιούνται διάφορα ερωτήματα.

Πληροφορηθήκαμε,  πως η κίνηση στη γέφυρα διεκόπη τον Οκτώβρη του 2014 και απαγορεύτηκε η χρήση της από τροχοφόρα, μετά από απόφαση ειδικής Επιτροπής του ΥΠΕΧΩΔΕ, η οποία έκανε αυτοψία τότε σε αυτήν.

Για να ανοίξει λοιπόν και να δοθεί σε χρήση η γέφυρα και για τη συγκοινωνία, η παραπάνω υπηρεσία πρέπει να άρει την απαγόρευση που είχε επιβάλλει;

Το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας  στις 30 Δεκεμβρίου 2019 πήρε απόφαση για το άνοιγμα της γέφυρας, βασιζόμενο σε πρόταση της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου.

Ρωτάμε καλοπροαίρετα για να καταλάβουμε: Η πρόταση της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου είναι ισχυρότερη, ισάξια και επαρκής για το άνοιγμα της γέφυρας, εάν η υπηρεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν έχει άρει το δικό της απαγορευτικό;

Μήπως η καθυστέρηση επιστροφής της συγκοινωνίας από τη γέφυρα έχει να κάνει με τυχόν έλλειψη της απόφασης αυτής, της άρσης δηλαδή από το ΥΠΕΧΩΔΕ ή δεν υπάρχει τέτοιο θέμα;

Βεβαίως όπως αποκάλυψε η εφημερίδα μας προ εβδομάδων, η Στέφανου Σαράφη θα κλείσει για δύο και πλέον μήνες από την οδό Αφροδίτης έως και τη γέφυρα, πράγμα που σημαίνει πως και να επιστρέψει η λεωφορειακή γραμμή στη γέφυρα, σύντομα θα διακοπεί πάλι για μήνες.

Μήπως ήρθε η ώρα λοιπόν, ο Δήμος να βγεί και να πεί ξεκάθαρα γιατί  δεν επιστρέφει η συγκοινωνία στη γέφυρα ή πότε θα επιστρέψει;

Διότι τα περί μελετών και μετρήσεων από ΕΘΕΛ, ΟΟΣΑ και λοιπούς συγκοινωνιακούς φορείς δεν ακούγονται αρκετά πειστικά.

Οι δρόμοι είναι ίδιοι.

Δεν μάκρυναν ούτε μίκρυναν.

Δεν στένεψαν ούτε φάρδυναν.

Και γιατί όλες αυτές οι μετρήσεις και μελέτες δεν έγιναν πριν ανοίξει η γέφυρα, αφού θα άνοιγε;

Γιατί ξεκίνησαν αφού άνοιξε η γέφυρα; Γιατί να χαθεί επιπλέον χρόνος;

Η εφημερίδα μας πάντως από τις 18 Δεκεμβρίου 2019, έναν μήνα πριν ανοίξει η γέφυρα είχε επισημάνει το θέμα της συγκοινωνίας…

Κανονικά η Δημοτική Αρχή έπρεπε να είχε φροντίσει να ήταν έτοιμα όλα αυτά και με τις στάσεις και τα στέγαστρα στις θέσεις τους και μαζί με το άνοιγμα της να πέρναγε την ίδια κι΄ όλας ημέρα το λεωφορείο της γραμμής.

Κάποιος να πληροφορήσει λοιπόν τον κόσμο υπεύθυνα, γιατί κατά την άποψη μας θα τραβήξει μακρυά αυτή η βαλίτσα…