Με 1 ευρώ την ημέρα απεριόριστες διαδρομές με τα μέσα μεταφοράς

Σε ισχύ τίθενται από την ερχόμενη Δευτέρα, 1η Σεπτεμβρίου, οι αλλαγές στις τιμές των εισιτηρίων και τις κάρτες του ΟΑΣΑ .Οι αλλαγές στις τιμές καρτών και εισιτηρίων είναι το πρώτο βήμα μιας σειράς ενεργειών που έχουν στόχο την συνολική αναδιοργάνωση των αστικών συγκοινωνιών και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στην επόμενη διετία.

Ειδικότερα από την 1η Σεπτεμβρίου 2014 προωθείται νέα τιμολογιακή πολιτική στα συγκοινωνιακά μέσα των «Συγκοινωνιών Αθηνών» (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τραμ), ως εξής:

– Νέα ενιαία μηνιαία κάρτα απεριόριστων διαδρομών, αξίας 30 ευρώ (μειωμένη 15 ευρώ), με την οποία οι επιβάτες – μόνιμοι χρήστες των «Συγκοινωνιών Αθηνών» θα μετακινούνται σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα απεριόριστα κατά τη διάρκεια ενός ημερολογιακού μήνα. Η κάρτα αυτή αντικαθιστά τις προηγούμενες αξίας 20,00 ευρώ (η οποία ίσχυε για μετακινήσεις μόνο με λεωφορεία, τρόλεϊ & τραμ) & αξίας 45 ευρώ (η οποία ίσχυε για μετακινήσεις με όλα τα συγκοινωνιακά μέσα).

-Νέες ενιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών, τρίμηνης ισχύος αξίας 88 ευρώ (μειωμένη 44 ευρώ), εξάμηνης ισχύος αξίας 170 ευρώ (μειωμένη 85 ευρώ) και ετήσιας ισχύος αξίας 320 ευρώ (μειωμένη 160 ευρώ).

– Νέο ενιαίο εισιτήριο αξίας 1,20 ευρώ (μειωμένο 0,60 ευρώ), χρονικής ισχύος 70 λεπτών από την επικύρωσή του σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα, το οποίο αντικαθιστά τα προηγούμενα εισιτήρια αξίας 1,20 ευρώ (που ίσχυε μόνο για μία διαδρομή με λεωφορείο ή τρόλεϊ ή τραμ) & αξίας 1,40 ευρώ (που ίσχυε για μετακινήσεις με όλα τα συγκοινωνιακά μέσα για 90 λεπτά).

– Νέο ενιαίο εισιτήριο χρονικής ισχύος 5 ημερών, αξίας 10,00 ευρώ, σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα. Το εισιτήριο αυτό αντικαθιστά το προηγούμενο εισιτήριο αξίας 14,00 ευρώ (χρονικής ισχύος 7 ημερών).

Να σημειώσουμε ότι τα νέα αυτά προϊόντα θα συνεχίσουν να ισχύουν, όπως σήμερα, και στο δίκτυο του προαστιακού που χαρακτηρίζεται αστικό. Τυχόν αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική του συγκεκριμένου μέσου μπορεί, πάντως, να επέλθουν σε περίπτωση πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ιδιώτη επενδυτή.

ΠΗΓΗ:www.dikaiologitika.gr