Το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας, συνεδριάζει

Παρακαλείσθε να προσέλθετε στην 5η δημόσια ΤΑΚΤΙΚΗ συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα γίνει την 20η Φεβρουαρίου 2019 ημέρα ΤΕΤΑΡΤΗ και ώρα 19:30΄, στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του Δημοτικού Καταστήματος (Αριστομένους 8, 2ος όροφος).

Πριν την έναρξη της συγκεκριμένης συνεδρίασης θα προηγηθεί στις 18:00΄ή ώρα, η εκλογή νέου Αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου λόγω παραίτησης του έως τώρα Αντιπροέδρου κ. Λεουτσάκου Λάμπρου.

Επίσης θα ακολουθήσει στις 18:30΄, η Ψήφιση του προϋπολογισμού και του ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης του Δήμου Αγίας Βαρβάρας έτους 2019, για να ξεκινήσει η τακτική συνεδρίαση, με τα παρακάτω θέματα:

1. Συγκρότηση επιτροπής προσωρινής και οριστικής παραλαβής του έργου: «Συντήρηση σχολικών κτιρίων» (αρ. μελέτης 14/2017), συνολικής δαπάνης εργασιών 22.841,93 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.
2. Αποδοχή της συμμετοχής του Δήμου στο πρόγραμμα «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ» του Υπουργείου Εσωτερικών για την «Κατασκευή, επισκευή και συντήρηση αθλητικών εγκαταστάσεων των Δήμων».
3. Μίσθωση ακάλυπτου δημοτικού χώρου εντός του ακινήτου επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 3 (πρώην ΒΙΟΧΡΩΜ).
4. Ορισμός Προέδρου με τον αναπληρωτή του της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας για τα έτη 2019-2020.
5. Τροποποίηση της με αριθ. 79/2018 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου και συμπλήρωση αυτής.
6. Κλείσιμο τραπεζικών λογαριασμών του Δήμου Αγίας Βαρβάρας στην Τράπεζα Πειραιώς.
7. Διαγραφή οφειλής από βεβαιωτικό κατάλογο.
8. Κατάρτιση και ψήφιση του προϋπολογισμού της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Αγίας Βαρβάρας (ΔΗ.Κ.Ε.Α.Β.) οικονομικού έτους 2019.
9. Έγκριση: Ετήσιου προγράμματος δράσης της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης (ΔΗ.Κ.Ε.Α.Β.) για το 2019 στο πλαίσιο παρακολούθησης του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης (ΟΠΔ) σύμφωνα με την υπ΄ αριθ. 7261/22.3.13 ΚΥΑ.
10. Έγκριση Πινάκων στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης (ΔΗ.Κ.Ε.Α.Β.) για το 2019.
11. Έκθεση εσόδων – εξόδων Δ΄ Τριμήνου για τον έλεγχο υλοποίησης του προϋπολογισμού έτους 2018.
12. Έγκριση πρωτόκολλων παραλαβής της επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών.