Η διοίκηση του Δήμου οφείλει να δώσει λύσεις – Να φροντίσει για την γρήγορη εξυπηρέτηση του πολίτη

Τα μέτρα κατά του κορωνοϊού που εφαρμόζονται στην πόλη μας από το Δήμο, ορθά εφαρμόζονται για την αντιμετώπισή του, αλλά αυτό δε σημαίνει πως ο μεροκαματιάρης πολίτης αυτής της πόλης, πρέπει να ταλαιπωρείται αφάνταστα εξ΄αιτίας τους.

Ναι, με ραντεβού οι συναλλαγές με το Δήμο και το ΚΕΠ ή όποια άλλη υπηρεσία, αλλά η διοίκηση του δήμου να φροντίσει για την γρήγορη εξυπηρέτηση του πολίτη και σε ώρες που τον εξυπηρετούν.

Να βρει τρόπους να πάψουν οι ουρές και το “περίμενε”.

Οι κάτοικοι της πόλης μας, μεροκαματιάριδες στην πλειοψηφία τους, δεν έχουν την πολυτέλεια των ραντεβού, όταν υπάρχουν κενά και σε λίστα αναμονής.

Η διοίκηση οφείλει να δώσει λύσεις. 

Είναι τραγικό να βλέπεις πχ. έξω από το ΚΕΠ στην Ελ. Βενιζέλου 10 -15 άτομα να περιμένουν στο πεζοδρόμιο να έρθει η σειρά τους, παρά τις προσπάθειες των εργαζομένων σε αυτό, για γρήγορη και σωστή εξυπηρέτηση τους.

Στην ανάγκη ας λειτουργήσει κι άλλο ένα ΚΕΠ στην πόλη μας.

Χώροι υπάρχουν.

Μάλιστα και οι συνθήκες (covid – 19) ευνοούν την πρόσληψη με σύμβαση εργαζομένων, για να λειτουργήσει ακόμα ένα ΚΕΠ στην πόλη μας.

Θέμα τακτικής και θέλησης για την εξυπηρέτηση του πολίτη χρειάζονται.

Επειδή αυτό το ζήτημα με τον κορωνοϊό θα τραβήξει αρκετούς μήνες ακόμα, σύμφωνα με τα πλέον αισιόδοξα σενάρια, ο Δήμος να πάψει να εκτελεί μόνο, αλλά να σχεδιάζει και να προσφέρει το κάτι άλλο…

Πως θα πάει πρώτη ξανά αυτή η πόλη, ακολουθώντας τους άλλους ή ξεχωρίζοντας από αυτούς;

Εάν υπάρχουν τα περιθώρια και η προοπτική για οποιαδήποτε υπηρεσία, ας το πράξει. Θα διευκολύνει αφάνταστα τους κατοίκους αυτής της πόλης…